דף ראשי
להפוך משבר בזוגיות על רקע דתי לצמיחה רוחנית ולהתחדשות זוגית.
שלום וברכה!
אם אתה מוטרד ממצב הזוגיות שלכם ונראה לך
שהפערים הדתיים שבינך ובין אשתך לא יאפשרו לך לחיות בהרמוניה אתה,
דע שבהחלט ניתן לצמוח, לשמר ולמנף
את הקשר בניכם בלי לוותר על ההתפתחות הרוחנית שלך.
מאד מובן שאתה מרגיש מתוסכל מהתנגשות
הערכים שנוצרה במערך היחסים שלכם, הרי ההקפדה על המצוות וקיום ההלכה הפכו להיות
עניין מרכזי מאד בחייך וגם שלום הבית והחיבור לאשתך יקרים לך מאד.
אתה כרגע לא רואה איך תוכל לשמר את השאיפות
הרוחניות שלך וגם לחיות בהרמוניה עם אשתך שרואה הרבה דברים באופן שונה ממך.
המצב הזה מעורר בך תחושה של כישלון כשאינך
מסוגל להכיל את אשתך כפי שהיא,ואתה אפילו קצת מתבייש מהמקום הרוחני שלה, ולפעמים
כועס על התנהגותה הנראית לך סותרת את האני-מאמין התורני שלך.
אתה בטח חושב שאם תרצה לשמר זוגיות נורמטיבית
תצטרך להתפשר על התחזקותך הרוחנית הכ"כ יקרה לך, על נאמנות גמורה לדבר ה', על
חלומותיך ביחס לחינוך ילדיכם בחינוך תורני...ותמונת העתיד המצטיירת לך היא חיים
מלאי סתירות, מתחים שיובילו אולי לפירוק המסגרת, ח"ו.
מה שאולי אינך יודע הוא שבהרבה מקרים ניתן
למצוא דרכים לנצל את ההבדלים כדי להעמיק את הזוגיות,לפתח את עצמנו ודווקא למנף את
הזוגיות שלנו.
קיימת אפשרות מאד סבירה שתמצאו את הדרך
להתרכז במאחד הכ"כ גדול ותצליחו לצעוד בהרמוניה ובאהבה לעבר עתיד משותף מלא
אתגרים ותוכן מהנה.
בעיני המצב שנוצר הוא
דווקא הזדמנות לצמוח בתיקון המידות,בעבודת ה' ובוודאי בהתחדשות זוגית עמוקה.
אני רוצה לשתף אותך במה שאני עברתי .גם אני הייתי פעם מוטרד ממצב הכסוי ראש של אשתי
,הרגשתי שזה לא תואם את שאיפותיי הרוחניות והייתי לגמרי מתוסכל בלי יכולת להתרכז
באמת בתקשורת בינינו. אבל חשתי שאני בעצם לא נהנה מהזוגיות שלנו ותפסתי שאני זה
שמביא על עצמו תחושות לא נעימות(תסכול,כעס...) בגלל שהחלטתי להתבונן על אשתי ועל
החיים שלנו רק דרך הכסוי ראש שלה! הבנתי שאני יכול להמשיך להתפתח מבחינה רוחנית
וגם להצליח לקבל אותה כמות שהיא. וב"ה אני מרגיש היום תחושה מאד טובה של מין
היטהרות פנימית, שמאפשרת לי להכיל את אשתי ואת ילדיי קודם כל כמות שהן. הניסיון
הזה גרם לי להיות רגוע ושליו יותר ומסוגל ליהנות מהרגע,הכאן והעכשיו עם אשתי
וילדיי!
הנה מה שכתב עלי אדם שעבר אצלי תהליך:
"התחלתי להתחבר
לרצון שלי העמוק לזוגיות מוצלחת"
חשתי שהזוגיות שלי על
סף פרוק והצלחת להוביל אותי לשנוי פנימי,אמיתי.התחלתי להתחבר לרצון שלי העמוק
לזוגיות מוצלחת ,לבי נפתח והצלחתי לראות את אשתי בעניים אחרות.נתת לי כלים לראות
הכל בעין טובה .
שמעון
מה שעליך לעשות עכשיו הוא לרשום את כתובת הדוא"ל שלך ותקבל ממני סדרה חינם של 6 צעדים שיובילו אתך למנף את המשבר שאתה כרגע חווה
בזוגיות שלך לצמיחה פנימית ולהתחדשות זוגית.
מלא את פרטיך ואל
תהסס!
להתראות ובהצלחה רבה!
חיים בן גיגי
רב ומאמן אישי וזוגי
בשיטה יהודית
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה